blondehair.blogg.se

Skön dag

Publicerad 2014-03-27 18:26:33 i Allmänt,

Hej!
Denna dagen har varit riktigt lugn och skön, vilket verkligen aldrig händer. En dag utan både häst och plugg minns jag inte när det hände. På morgonen låg jag och såg lite program på datorn innan jag tog en pw med hunden. Åkte efter det in till stan och mötte upp Emma. Vi lunchade på Jensens och sedan gick vi lite i butiker. Köpte mig en blus från Zara (visar imorgon) men hittade även några superduper fina grejer från Filippa K och ett halsband inne på NK. Så nu är jag helt fast i tankarna på dessa saker och måste helt enkelt ha dem haha. Några av dem åtminstonde. 
När mamma kom hem var hon sur för att jag hade kritiserat middagen hon föreslog i telefon så jag och min bror var tvungen att laga middagen.. Vi gjorde iallafall lax med färsk pasta och avokado/äggröra. Sågott blev det tyckte jag iallafall och nu är jag jättemätt vilket inte händer var dag. Sitter just nu och ser på Junior Masterchef i vilket fall och inser att jag är totalt värdelös i köket om man jämför med dessa 11 åringarna typ haha.
 
Hörs!
Random bild från min student, glad tjej där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela