blondehair.blogg.se

RHOBH

Publicerad 2014-03-28 21:41:04 i Allmänt,

Jag har ju följt Beverlyhills Fruarna (och Miami, Orange Country osv..) och tycker det är rätt underhållande stundsvis. Ibland beter dom sig bara som barn men deras garderober och familjer är riktigt nice. Jag tycker om (haha vad jag har fått för uppfattning om dom) de allra flesta utom Brandi (tycker hon är för grov i munen, inte alls classy..) och hon näst längst till vänster (ny för den senaste säsongen). 
I Sverige sänder de fortfarande avsnitten från 2012 vilket man har sett ex. antal gånger. De började även sända endel från 2013 på tv sen tog de uppehåll för de var för nära amerikanska så de tog ett uppehåll och sedan drog de aldrig igång med de nyare igen vad jag vet. Men jag sökte på serien på den sidan där jag ser på Kardashian och hittade även den senaste säsongen (nr 4 som sänds/sändes iår) så nu sitter jag och ser på det och det tänker jag fortsätta med hela kvällen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela