blondehair.blogg.se

Pasta med skinksås

Publicerad 2014-03-20 12:19:00 i Allmänt,

Hejsan!
Just nu sitter jag och äter gårdagens pasta med skinksås och rivna morötter till. Tänkte göra min berömda (haha) sallad men hittade en portion i kylen och det gick ju lite snabbare haha. Idag händer inte så jättemycket förutom tentaplugg och hästen. Just nu är min vardag extremt enformig och grå, men jag längtar så till sommaren och hösten. När jag verkligen vill något är jag rätt envis och ger mig inte. Jag vet precis vad jag vill och är så taggad. Men april blir i vilket fall skönt, efter tentan nästa vecka är jag ju tentafri i fem veckor. Det är påsk vilket betyder extra ledighet plus att min faster kommer hem från USA för att farfar fyller 90år. Så hon och hennes man kommer hem en vecka vilket ska bli superskoj. Maj vet jag bara kommer springa iväg och helt plösligt så är det sommar och USA.   
Jag hoppas att mina två paket kommer på posten så att de piggar upp denna torsdag lite, är dock rätt glad i allmänhet men kläder och accessoarer blir man alltid glad av.
 
Jag förra året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela