blondehair.blogg.se

Nu satte jag mig ner

Publicerad 2014-03-13 20:53:00 i Allmänt,

Godkväll mina kära läsare!
Direkt när jag kom hem från skolan så hoppade jag i träningskläderna och gick en pw med go podd i öronen. Så härligt att få komma ut lite. Har bestämt mig att den dagen i veckan jag är stallfri (denna vecka 2!!?) ska jag röra på mig i form av pw, perfa. Efter att ha ätit lite så började jag o mamma städa inför min tjejmiddag imon. Så nu skiner huset och så har jag dukat för imon, är faktiskt jätteambitiös och har gjort det så fint nu tycker jag. Kul att lägga ner lite tid och verkligen göra det fint, brukar inte göra det så mycket när jag har middagar vanligtvis ;) Det tog ett tag att fixa det och nu har jag precis satt mig i soffan och klickat hem två fina kjolar. Tänkte nu se på två top model avsnitt och äta yoghurt, muuuums. Inser att detta inlägget är väldigt likt morgonens inlägg, men har faktiskt "hållt" min plan idag så det känns skönt. Allt har dessutom flytit på bra så det är bra.

Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela