blondehair.blogg.se

Natchochips

Publicerad 2014-03-24 14:07:57 i Allmänt,

Hejsvejs!
Just nu har jag precis ätit lite natchochips och ska återgå till pluggandet. Sitter även och är spänd och nervös inför att min bror ska göra en stor sak idag, han kommer säkert lyckas och jag håller verkligen tummarna för han. Påtala om min bror, han flyttar ju till LA i höst. Satt precis och googlade lite flyg och söker man biljetter för en (inkl 2 byten dock) hittar man ju dö-billiga biljetter. Kommer bli massor med resor dit känner jag på mig, eller aa det vet jag att det kommer bli.
När mamma kommer från jobbet ska jag ta hennes bil och åka till stallet och rida lite dressyr tänkte jag. Eventuellt går jag nog ut tidigare när jag tänker efter. Så nu måste jag fortsätta att plugga så att jag kan gå till stallet så tidigt som möjligt.
Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela