blondehair.blogg.se

Mycket skrittarbete

Publicerad 2014-03-28 14:19:56 i Allmänt,

Hej!
Idag skiner solen och jag hade jättesköna timmar i stallet. Promenerade dit samtidigt som jag pratade med Linn. Väl där gjorde jag alla sysslor såklart innan jag red ett pass i paddocken. Kunde faktiskt rida med bara fleecetröja för första gången i år, såå härligt. Skrittarbetade henne mest då hon måste byggas lite mer där och grunden sitter trots allt där. Brukar vara dålig med just det men idag la jag fokus på det vilket slutade med en jättemjuk och trevlig ponny, så härligt! Skrittade ut en stund för hand i det fina vädret innan jag gjorde iordning henne och släppte ut henne i stalelt. Astrid var i stallet och lagom till jag var klar skulle hon rida ut. Hon skulle rida förbi mig så passade på att gå hem medan hon började sitt ridpass, kul. 
När jag kom hem tog jag ut hunden, duschade och åt en supergod sallad. Det är min dag hitills typ.
 
Hörs sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela