blondehair.blogg.se

Motionsdag

Publicerad 2014-03-22 16:44:27 i Allmänt,

Hej!
Lördagen började att klockan ringde kvart i 8. Då pallrade jag mig i träningskläderna och gick en pw på ca 5km innan jag kom hem och åt frukost och pluggat lite. Sedan åkte jag och mamma till stallet och jag red ett svettigt dressyrpass. Jag blir sån att jag sitter och "plockar henne" lite för mycket och vill att hon ska kännas helt perfekt. Med tanke på att hon inte är helt musklad sen innan skadan är hon heller inte i samma mjuka toppform vilket grämer mig. Jag sätter för höga krav på oss vilket gör att jag blir så besviken när jag sitter på ryggen. Men när jag sedan skrittar av för hand och tänker igenom passet så är jag nästan alltid nöjd trots allt. Men som det ser ut nu så ska jag testa en ny tränare på tisdag, wiiie. Har inte tränat sen innan skadan och det ska bli så skönt med bollning och coachning igen.
Efter det åkte jag hem och åt lite lunch och har pluggat fram till nu. Tänkte ta det lugnt nu i några timmar, googla och brainstorma lite inför framtiden haha och sedan ikväll så ska vi äta middag hos våra grannar. Så mysigt ska det bli. Ska se om mina föräldrar kan ta outfit bilder på mig, var länge sen det gjordes senast. Har dock ingen aning vad jag ska ha på mig, klassiska tjejproblem.
 
Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela