blondehair.blogg.se

Min framtid ska glittra!

Publicerad 2014-03-19 13:22:49 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis ätit efter att ha varit i stallet. Idag hade jag en kvinna ute som provred henne för att bli medryttare. Hon ska testa henne några gånger nu men det blir nog bra. Hon var dock väldigt kort (155cm) alltså nästan 30cm kortare än vad jag är, så det är klart det är svårare då att komma åt henne, men hon ska få rida med sporrar så då tror jag det går bättre. 
I eftermiddag ska jag iväg på en spännande grej som jag är lite nervös inför. Sedan hålller jag på att boka tid hos min studievägledare. Har ändrat mina tankar lite, eller egentligen inte men är mer säker nu än någonsin vad jag vill göra med mina kommande år. Och ja, plugga ingår till viss del så var inte oroliga ni som läser.. Jag försöker prenta in i min skalle KBK. Tror detta kommer bli SÅ bra om jag får det som jag vill ha det. Det kommer vara slitit men samtidigt sååå kul och så mediterande. Alltså inte det jag ska göra i eftermiddag (eller jo lite) men jag är riktigt taggad. Så klart osäker men jag tror det skulle bli så bra om jag lyckas. Jag och mina föräldrar har pratat löst om det, de stöttar mig i alla mina beslut, och nu ska jag ta ett snack med min studievägledare.. 
Jag vill forma min framtid precis så som jag vill ha den, jag vill inte stå i något himla led som medelsvensken. Jag ska få det bättre än så haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela