blondehair.blogg.se

Måndagen

Publicerad 2014-03-31 20:52:42 i Allmänt,

Godkväll!
Denna måndagen har sprungit iväg som alla dagar och imorgon är det redan första april. Det är helt sjukt vad tiden går fort.
Dagen började iallafall med kursintroduktion, har nu börjat med Internationellekonomi, den verkar vara en blandning mellan Makron och Mikron och givitvis på engelska.. Det som iallafall gjorde mig glad var att när jag var i studentbokhandeln och skulle köpa min kursbok (589kr för 5 veckor, yeey) så kollade jag bland de begangnade böckerna då föreläsaren sa att man kunde ha en äldre version av boken. Hittade då utgåvan före den senaste för endast 300kr. Kände att jag gjorde ett riktigt kap där. När förläsningen var slut så åkte jag in till stan en snabbis. Provade lite plagg från Filippa K som jag hade bestämt mig för att köpa men tyvärr så passade inget. Åkte iallafall hem sen och när jag precis kommer fram till ytterdörren så inser jag att min hemnyckel ligger i min stallväst. Härligt att vara utelåst.. ringde iallafall mamma och hon var snäll och kom och lämnade sin nyckel så jag kom in. Jag gjorde Tacopaj lagom till att mamma sedan kom hem när hon skulle komma hem och efter det åkte vi ut till stallet. Red dressyr i paddocken och min sessi var duktig. Mycket skrittgrund och mycket att få upp henne i högre form vilket gick bra. 
 
Nu ska jag ta och se på ett avsnitt av Beverly Hills fruarna innan jag ska sova, 
Hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela