blondehair.blogg.se

Måndag och jag är glad

Publicerad 2014-03-10 20:35:25 i Allmänt,

Godkväll!
Nu har jag precis kommit ur duschen och sitter med en turban på huvudet. Eftermiddagen spenderades i skolan och kvällen i stallet, precis som vanligt. Red dressyr i paddocken på min prinsessa idag och i slutet var hon faktiskt riktigt mjuk och bärig. Så det var väldigt härligt. Dock var det svinkallt ute, det har verkligen vänt, igår var det jättevarmt och idag kallt. Även idag lyssnade jag på Hannah och Amandas podcast när ponnyn motionerades och kände att jag satt och skrattade för mig själv hehe. Nu tänkte jag kolla om gårdagens Kardashian avsnitt kommit upp på nätet, det sändes ju igår i usa. Men förra veckan så kom det aldrig upp något nytt avsnitt så hoppas att det fungerar nu.
 
Hörs imon!
Haha puss på min tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela