blondehair.blogg.se

Hungrig som en varg

Publicerad 2014-03-07 18:45:26 i Allmänt,

God eftermiddag!
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan äta. Maten är klar men hon kör min bror bara som ska ha hundradagars fest ikväll men hon är nog strax hemma hoppas jag. Jag började iallafall min dag med barbacka ridning på min ponny. Det var så mysigt, har inte ridit barbacka på över en månad så det var nice.  Sedan åkte jag till Michelle och åt amerikanska pannkakor med mina fina klasskamrater. Har även pluggat lite  under dagen men det är rätt orelevant och tråkigt. Passerade även mormor och morfar på hemvägen från Michelle och hämtade upp hunden och hjälpte dem med att sätta upp gardiner. Mysig att få träffa dom.
 
Bra fredag helt enkelt, vi hörs!
Barbackabild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela