blondehair.blogg.se

Himla skitkurs

Publicerad 2014-03-06 19:20:47 i Allmänt,

Hej!
Dagen började väldigt bra med en mysig pw med Linda i kylan. Snacka med henne är alltid så skönt, ni vet när man kan prata om vad som helst och alltid vara brutalt ärlig? Så härligt med bästistid. Sedan spenderade jag min dag typ med att plugga inför makrotentan om några veckor. Fick dock veta att jag inte klarade micron, så himla surt. Dock klarade ingen av mina vänner den och förra året hade bara 14% klarat tentan så det kanske inte var så konstigt. Men endå så sjukt irriterande. Ska dock bli intressant att hämta ut tentan på måndag, om jag har tur är jag bara några poäng ifrån och då kan jag kanske argumentera till mig några poäng. Det vore inte fel iallfall.
Nu har jag precis skickat iväg lite viktiga mail så hoppas på lite bra svar.
Imorgon ska jag hem till min klasskompis Michelle och äta amerikanska pannkakor, hur gott?! Linn anländer även till Göteborg imon/lördag igen så då blir det träff med henne.Nästa vecka fyller jag ju 20år också och då ska jag ha middag med mina fina vänner. Helt plötsligt blev jag lite taggad på livet igen, hörs!
 
Snööö mys <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela