blondehair.blogg.se

Hästig dag

Publicerad 2014-03-30 19:16:04 i Allmänt,

Hej!
Nu ahr jag precis landat i soffan och väntar på att brorsan hämtar pizza. Hawaii utan ost och utan dressing, helt plötsligt är inte pizzan så onyttig längre. Dagen ahr iallafall gått i ett. Först åkte jag som sagt till Alleby och kollade och fotade i en knapp timma. Kim och flera andra var duktiga och nollade. Härligt härligt, fina ritter. Sedan åkte jag direkt till stallet och red lite markarbete i det fina vädret på min fina ponny. Lät henne sedan beta en stund innan jag släppte ut henne naken (den känslan) och åkte upp till grannstallet. Där hade vi ett nästan två timmar långt möte och "jag fick igenom det jag strävade efter" alltså en P&J om några veckor, i samband med påsk. Så himla kul. Efter det var klockan fyra, då åkte jag hem och åt lite kall grillad kyckling och annanas innan jag slängde mig i bilen igen för att åka till stallet yttligare en gång och mocka hagarna. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och nu har jag precis skrivit en propositon inför om några veckor som jag lovade på mötet. 
 
Här kommer några bilder från idag:
Kim & Merlin :)
 
Sandra & Jolie :)
 
Mimmi & Zalami
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela