blondehair.blogg.se

Härlig dag

Publicerad 2014-03-09 17:29:11 i Allmänt,

God eftermiddag!
Idag har det varit en härlig dag. Jag har varit sugen på paj i ett par veckor och idag skulle mormor och morfar komma på fika så då passade jag på att baka en äppelpaj, så gott. Jag tänkte lägga upp receptet på den så det kommer upp som ett tidsinlägg inlägg imorgon. I stallet tog jag min lilla ponny på en superhärlig vårpromenad. Hon fick gå naken (utan täcke) och bara njöt. Först gick vi upp i skogen och klättrade lite. Sedan fortsatte vi till en grusväg där jag brukar rida. Jag joggade en bit med henne där så hon fick trava lite innan vi gick hem igen. Solen sken och jag testade att lyssna på Hannah och Amandas podcast så det flöt på riktigt fint.
Nu ska vi snart äta lax med potatis och romsås. Jag dör så god den maträtten är.

Något som varit mindre kul idag är att jag har ont/lock i ena örat. Det är ett tryck (typ som när man har vatten i örat) men det blir inte bättre. Vaknade tidigt imorse p.g.a. det trycket och det har suttit i hela dagen. Hoppas det ger med sig snart då det har givit mig huvudvärk..
 
Vi hörs!
Molly igår, på tala om hundar, min moster och hennes familj har tydligen skaffat en hund. Såå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela