blondehair.blogg.se

Grymt brorsan

Publicerad 2014-03-24 21:21:04 i Allmänt,

Idag har min bror tagit körkort, GRATTIS. Så himla kul för han, det är han verkligen värd. Jag vet vilken fruktansvärd ångest varje körlektion gav mig (likaså min bror). Man tror att det ska vara kul att ha körlektioner men det ska man veta, det är det verkligen inte. Sådan sjuk press och kostar sjuka pengar. Men när man klarat det, då är det lycka på högsta nivå. Jag tänker varje dag (haha) att jag är glad att jag har körkort och förstår verkligen hans känsla idag. Nu ska jag utnyttja han (har tappat räkningen på alla träningar jag kört hann till) och har till och med gått upp tre på natten/morgonen och hämtat honom i snöstorm när jag vart på krogen. Nu är det pay back time.
 
Jag och min bror i Österrike (?) 2005/2007..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela