blondehair.blogg.se

Glader

Publicerad 2014-03-26 20:28:17 i Allmänt,

Godkväll!
Tentan kändes väldigt bra tyckte jag så med lite flyt så bör jag klara den. Så det var superskönt. Jag köpte en ELLE tidning på pressbyrån efter tentan så tänkte snart ta och läsa den som lite belöning. Imorgon är jag helt plugg och stallfri, den känslan. Ska se på lite serier, gå en pw med hunden och luncha och shoppa med Emma, en riktigt bra dag planerat med andra ord. 

Idag hade föresten min nya medryttare Nobless. Två hästfria dagar på raden var det inte igår jag hade. Min medrytatre hade tagit in fel häst först haha. Det går bra här.. men tydligen hade hon gått bra i ridningen vilket var skönt.
Nu ska jag nog läsa lite mode,

Hörs imon!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-26 20:50:36

Jag älskar din blogg skulle vilja lära känna dig mer❤ vad gillar du för slags personer? Kan du vara kompis med någon som kanske rider lite sämre?

Postat av: Josefine

Publicerad 2014-03-26 20:51:14

Det var från mig där uppe❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela