blondehair.blogg.se

GHS sammanfattning

Publicerad 2014-03-03 14:03:00 i Allmänt, Hästar,


Denna bilden får stå som en summering av årets horse show och efter detta inlägget är det färdig tjatat om förra veckan på ett tag. 
Trots att jag detta året endast var inne 3 dagar så har nog detta året varit ett av de absolut bättre. Ritterna detta året har varit helt makalöst. Jag har suttit med tårar i ögonen, gåshud och varit helt mållös. Jag har varit på många hästshower i mott liv (massor i Göteborg, fler gånger i Falsterbo och en gång i Globen) och vissa klasser har självklart givit underbara minnen men denna veckan har nog givit bäst "snittkänsla" så att säga, på länge iallafall. I år har dessutom ännu fler som jag känner ridit i både Scandinavium och på mässan, extra kul såklart när man får se dem man känner. 
 
Jag tackar därför Göteborg Horse Show för denna gången och ser såklart redan nu fram emot nästa års hästfest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela