blondehair.blogg.se

Fantastisk dag

Publicerad 2014-03-01 23:47:32 i Allmänt,

Godkväll!
Är precis hemkommen från scandinavium och har haft en helt m a g i s k dag. Jag och mamma hade ju VIP hela dagen idag, vilket innebär gratis lunch och middag, massa godis,frukt och bakelser samt vitaminwell och alkohol. Vi levde nice helt enkelt. Det började med krafft finalen som var bra. Sedan GP ponnyn, Flisan som jag känner kom tvåa, grymt. Sedan var det dags för gymkhanan, där jag känner typ hela svenska landslaget. De kom trea, det blev några grövre missar idag men annars bra ridet. Sedan var det dags för lunchen och tidshoppning vilket var bra. Blev några varv på mässan med lite nytt med hem och snack med härliga människor innan dressyren var igång. Jag brukar aldrig se hela dressyren, men idag gjorde jag det och herregud. Först och främst Sofie Lexners Charming Boy, jag dör så fin den var. Kittels ritt var ju självklart fantastisk och räckte till en andra plats. Dansken Nanna, som kom trea, gjorde det häftigaste avslutet jag sätt någonsin tror jag. Jag fick sån galen gåshud i slutet, och det är inte ofta jag får det. Middag stod sedan på schemat innan Grand Prix hoppningen där Sverige stod för 3 av 6 ekipage i hoppningen och som segrare stod Emma Emanuelsson på fina Titan. Makalöst är ordet.
Det var min sista dag på Göteborg Horse Show för detta året och det kunde inte blivit bättre!
 
Tyvärr dog min mobil tidigt och jag tog inte med mig mobilen så kunde tyvärr inte fota något med min mobil typ. 
 
Hörs imon!
Victoria Wallenstam i onsdags, henne såg jag även idag i finalen på Krafftcup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela