blondehair.blogg.se

Det handlar om känslan

Publicerad 2014-03-12 08:54:41 i Allmänt,

Godmorgon!
Idag vaknade jag med ett leende på läpaprna, för som ni vet får jag bland anant gå på systemet idag. Vilket jag självklart ska göra i eftermiddag. Jag vaknade tidigt idag för att jag var så himla hungrig och åt lite yoghurt i vanlig ordning. Passade på att sätta på gårdagens top model avsnitt också när jag ändå var på gång vill säga. Om en liten stund ska jag byta om och åka ut till stallet och rida kort barbacka i paddocken förhoppningsvis innan jag skrittar ut. Igår red jag nämligen över 1,5h. Jag hade inte rätt känsla, mamma sa att hon såg trevlig ut hela tiden och visst gjorde hon det. Men för mig var hon lite för tung i avsaktningarna och jag avslutar inte förrän jag får en bra känsla. När jag sedan gav henne långa tyglar så frustade hon som en tok varv efter varv min lilla tjej och när jag kom in var hon alldeles svettig. Skuttade först lite sockerbitar vilket gick bra innan jag höll på och mala med dressyrarbetet hehe. Jag var helt slut i kroppen när jag kom hem från stallet igår, jag hade inte ätit överdrivet mycket under dagen och sedan förbrände jag mycket under mitt ridpass. Men såg på Ryttareliten och fick lite bättre självförtorende igen, de tjatade nämligen som jag hade sagt till mamma under kvällen, det handlar om känslan.
Nu ska jag nog kolla på lite hemsidor och bloggar innan jag går ut med hunden och sen tar bilen till stallet,
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela