blondehair.blogg.se

Bra gårdag

Publicerad 2014-03-13 08:08:17 i Allmänt,

Godmorgon!
Min födelsedag igår var verkligen jättebra. Började med att vara i stallet i det superfina vädret. Red kort barbacka och sedan skrittade vi ut för hand ett tag. Åkte hem ett tag sedan åkte jag till systemet innan jag plockade upp mamma och vi köpte mat inför middagen imon. Vi åkte hem och jag fick massa fina presenter och åt supergod mat, självklart skålade vi även in min dag med champagne också. 

Just nu sitter jag på tåget och lyssnar på musik. Dagen kommer nog bli super. Blir köpelunch idag = mums. Sedan är jag hästfri idag då en i stallet ville rida ut med sin dotter (de har en shettis) så självklart fick de låna min prinsessa. Istället ska jag gå på en pw med Hannah och Amandas pod när jag kommer hem (nya favvon) innan jag ska beställa hem två kjolar och se på två avsnitt av top model. Dessutom strålar solen.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela