blondehair.blogg.se

Äter tacos

Publicerad 2014-03-18 12:02:00 i Allmänt,

Hej!
Just nu sitter jag och äter lunch i form av tacos, mums. När jag ätit klart ska jag plugga ett par timmar till innan jag tar bilen till stallet och hoppas att solen kommer att dyka upp innan det. Tänkte nämligen rida ut idag, så då vill man ju inte ha ösregn. Men med världensbästa ponny och en podcast kan det typ vara vilket väder som helst. På väg hem från stallet kommer jag att svänga förbi och hämta ut ett paket som kommit. Denna vecka väntar jag på tre paket (förutom det jag hämtade ut igår). Jag älskar verkligen nätshopping, sååå kul hehe. Ikväll är det Top Model och Ryttareliten också så det hoppas jag att ni inte missar. Top Model brukar jag se på datorn varje dag, tycker det är mycket skönare. Min favorit av tjejerna tror jag är Feben. Hon blir så snygg på alla bilder och verkar samtidigt så ödmjuk.
 
Vi hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela