blondehair.blogg.se

5 bekännelser

Publicerad 2014-03-11 14:57:00 i Allmänt,

1. Jag hatar verkligen när solen skiner och det är blött på marken och solen skiner haha. Väldigt konstigt jg vet, men jag har hellre ösregn än sol och blöt mark.
 
2. Jag går väldigt sällan med strumpor inomhus. Det är det första jag tar av mig när jag kommer hem och det sista jag sätter på mig innan jag går. Har nästan bara på mig strumpor inomhus när jag är hos kompisar, då jag inte kan med att ta av mig dom haha.
 
3. Avokado är något jag har börjat gilla väldigt mycket och äter det nästan varje dag. Så bra fetter och gott.
 
4. Min rid- och hästgnista har kommit tillbaka helt. Jag hade en dipp förra året när Nobless aldrig blev bra typ. Men nu är hon fräsch igen och efter horse show så är jag helmotiverad igen.
 
5. Jag pratar väldigt mycket när jag känner mig bekväm med människorna i min omgivning. Är verkligen inte blyg.
 
Bild från 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela