blondehair.blogg.se

5 år

Publicerad 2014-03-22 09:42:00 i Allmänt, Hästar,

Idag har jag ägt min prinsessa Nobless i 5 år. När jag köpte henne var hon en outbildad och grinig ponny (haha hon var charmig också, det lovar jag). Vissa dagar var hon en ängel och vissa dagar så kunde jag knappt fånga henne i hagen. Det tog faktiskt över ett år (typ två) innan hon var helt lugn i boxen och jag kunde sätta på henne grimman och gosa med henne löst utan att hon gjorde något.
Vi har varit med om med och motgångar. En hel del skador, men också de mest fantastiska ögonblicken. Det har verkligen varit blod, svett och tårar i mängder. Men jag kan inte beskriva hur glad jag är att mamma boka in provridningen på henne mot min vilja. Idag är hon hur snäll som helst i all hantering. När jag ropar på henne lyfter hon alltid huvudet och spetsar öronen och oftast möter hon mig.
Hon är den finaste ponnyn på denna jord och jag älskar henne så otroligt, otroligt mycket <3
 
 
2009
 
 
2010
 
 
2011
 
2012
 
2013
 
2014

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela