blondehair.blogg.se

20 års middag

Publicerad 2014-03-15 14:11:38 i Allmänt,

Hej!
Igår hade jag en fantastisk kväll med mina vänner. Vi hade jättetrevligt och jag fick dessutom superfina presenter, som jag visar i ett annat inlägg. Jag har verkligen helt underbara vänner! Vi var ett gäng på 11 personer som hade väldigt kul, tyckte jag iallafall hehe. Min kamera gick lite laget runt under kvällen så det kommer lite blandade bilder nu. Tänkte fota middagen när vi alla satt men glömde av det tyvärr. Men Emma hade med sig sin kamera så hon kanske fick några bilder på det. Linda sov iallafall över hos mig till idag så vi hade en mysig morgon idag med tecknat och smoothie i sängen. 
 
Lite av maten, bjöd på pastasalald med massa tillbehör och frukt.
 
Vi spelade öl-pong fast med vin och vodka. Jag i action.
 
Karin och Matilda.
 
Jag och Emma shotar ur creme brulé skålar..
 
Tydligen tyckte jag inte det var så gott haha.
 
Sandra och Linda. 
 
Dans, givetvis.
 
Linn och jag, och halva Adrian.
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2014-03-15 15:20:15

❤️❤️ Tack för igår❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela