blondehair.blogg.se

12 år

Publicerad 2014-03-22 11:55:00 i Allmänt,

Inte nog med att jag har ägt Nobless i 5 år idag, vår dvärgpudel Molly fyller även 12 år idag. Vi köpte henne när hon var valp (så alltså sommaren 2002). Mina föräldrar åkte hela vägen till Norge för att köpa denna lilla blyga hund. Hon är nog den mest bortskämda hund som finns men också den sötaste. Jag vet inte hur många gånger våra grannar (ungdomarna) har klagat över att dom vaknat av Mollys ljuva stämma på helgmornarna. Hon vet (tror) att gatan är hennes och trots att hon oftast är minst är hon tuffast, på långt håll iallafall. Jag kan inte räkna alla gånger jag har hoppat agility med henne eller kastat grannens nerfallna äpplen som hon älskar att jaga.
Hon börjar nu blir till åren men jag hoppas att vi får många år till med vår finaste lilla hund <3 
 
 
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela