blondehair.blogg.se

Vaknade 04.31

Publicerad 2014-06-22 11:12:20 i Allmänt,

Hej!
Allt bra? Jag vaknade halv 5 av hunger men gick inte upp och åt förrän 5h senare.. eller strax innan 9 åkte jag till stallet och bandagerade om min lilla ponny innan jag fick åka hem och äta frukost senare. Jag måste börja äta yoghurt innan jag lägger mig för jag måste gå upp i vikt *försöker påminna mig själv men det är väldigt svårt*.  Nu kom precis min mormor och morfar så ska nog prata lite med dem. Efter det ska jag ut till stallet igen innan jag och Linda ska gå en pw. 
Ett tips om ni är rastlösa (vilket jag var imorse vid 7-tiden) var att youtubea "closet tour". Då får man upp massa videor på folk osm visar sina garderober, #modenörd eller vad. Dock klarar jag inte av att se på folk som inte färgkoordinerar sina kläder, blir galen på det!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela