blondehair.blogg.se

Nissecupen

Publicerad 2014-06-15 18:37:14 i Allmänt,

Hejsan!
Idag ringde klockan vid halv åtta. Det var bara att stiga upp och drygt en timma senare satt jag på hästryggen och trimmade dressyr. Därefter var det raka vägen till Alleby. Hade lovat Astrid och Anna att springa funktionär för dom i deras 2 heat idag. Nästan 6h senare, väldigt mycket tröttare men ändå rätt nöjd landade jag i duschen. Eftersom jag har tenta imorgon (sedan sooooommarlooooov) så var jag tvungen att repetera lite. Men det känns bra inför morgondagen så det borde gå vägen med lite flyt. Efter tentan imorgon ska jag iallafall raka vägen till stallet och ta en pw med hästen innan jag ska befinna mig på jobbet och efter jobbet blir det en pw med Linda. Sedan lär jag stupa.
Nu ska jag fixa ett tidsinställt inlägg till imorgon och sedan se ett avsnitt av Make It or Brake It. Har bara två avsnitt kvar på alla säsonger så det är fullt möjligt att den blir färdigsedd ikväll - sadface.
 
Hörs!
Anna och Taj på Alleby för ett par veckor sedan, då var det final i Vårcupen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela