blondehair.blogg.se

Min snygga lillebror på studentbal

Publicerad 2014-06-02 21:05:16 i Allmänt,

Som jag skrev förut har min bror bal ikväll. Jag fotade han lite innan han åkte ner på förfesten och han var så snygg så i sin kostym från Tiger. Jag har bara gått över bilderna supersnabbt då mamma blev jättearg när jag tog bort alla skit-bilder och skulle fixa ljus och grejer.. Här är några favoriter jag hittade lite snabbt:

Min snygga lillebror.
 
Vi matchade i blått idag, dagen till ära.
 
Min bror och hans fina baldejt, som jag pinsamt nog inte minns namnet på..
 
Daniel och hans bästa vän, granne och barndomskompis Simon. De har gått i samma klass från årskurs 0-9 och sedan har de gått i parallellklasser under gymnasiet. De ska ha mottagning tillsammans hemma hos oss nästa vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela