blondehair.blogg.se

Mätt och belåten

Publicerad 2014-06-04 20:55:28 i Allmänt,

Hej!
Dagen har gått i ett. Klockan ringde tidigt och dagen började på vårdcentralen för att ta blodprover osv. Det gick bra, jag är van att ta det så det var inga konstigheter. Hoppas svaren inte heller är konstiga. Åkte hem och gick ut till stallet, fixade allt och red i vanlig ordning innan jag traskade hem igen. Var hemma i ca 1,5h då jag hann duscha, fixa mig, plugga och fota/lägga upp föregående inlägg. Åkte in och tog en sen lunch med Emma. Vi gick på stan en stund och sedan åkte jag och jobbade i 2,5h. Tog en annan buss på hemvägen och gick 2km innan det var dags för tacos, mums. 
Nu ska jag skriva upp mina jobbtider, göra ett blogginlägg för imorgon, måla mina naglar och se på ett avsnitt av MIoBI innan det är dags att sova. Har fullt upp imorgon, men mer om det får ni läsa om i ett inlägg.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela