blondehair.blogg.se

Lite kallare inlägg

Publicerad 2014-06-24 11:35:00 i Allmänt,

Hej!
Det händer mycket i mitt liv just nu. Mycket personligt jag måste fixa och mycket med Nobless också. Lite djupare ämnen helt enkelt som jag inte har lust att dela med mig på internet hur som helst. Inte just nu iallafall. Jag kommer att försöka uppdatera bloggen dagligen ändå då jag tycker att det är väldigt kul att blogga. Men jag tänkte köra lite opersonligare inlägg ett lite tag framöver. Kanske bara ett par dagar, någon vecka eller en månad vi får se helt enkelt. Men jag hade tänkt att lägga mer fokus på modeinlägg, typ ur min garderob, inspo osv.. 
Just so you know, my lovely readers :*
 
 
Gammal, halvsöt bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela