blondehair.blogg.se

Ligger fortfarande i sängen

Publicerad 2014-06-08 11:43:00 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu ligger jag fortfarande i sängen, väntar på att MIoBI ska buffra klart. Jag vet inte när jag låg och maskade i sängen såhär länge sist. Men var ute igår och vaknade faktiskt inte förän 20 i 10 idag. MIna föräldrar är på landet och jag jobbade heldag igår först så tänkte att jag var värd en lång och skön sovmorgon innan ponnyn ska motioneras. Igår var jag och Linda vilket fall på Trägårn. Tyvärr var det väldigt dålig musik tyckte jag så jag blev opeppad och trött.. Men det var en fin kväll (vädermässigt...) förövrigt och massa Håkan folk kom ju dit efter. 
Dagens planer är inte så många. Mamma har dock beodrat hela familjen att göra en storstädning av huset, då min brors student är på onsdag. Funderar på att plugga lite också och ridning såklart. Ikväll släpps förövrigt äntligen lite nya avsnitt av Kardashians. Dock så går de ju i USA så med lite flyt ligger dom på nätet imorgon. Och på tala om nätet, härom dagen beställde jag två grejer igen hehe. Det bör komma imorgon eller på tisdag. 
 
Hörs sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela