blondehair.blogg.se

Kolikkaos

Publicerad 2014-06-20 15:56:37 i Allmänt,

Hej! 
Vid 7-tiden ringde stallägaren och sa att Nobless hade kolik.. Så det var bara att slänga i sig frukost och sedan har vi åkt fram och tillbaka till stallet hela dagen. Men för en stund sen bajsade hon och vi slapp att ta ut veterinär (vi hade kontakt med min veterinär under förmiddagen). Men nu har det som sagt släppt för henne och stallägaren sa till oss att åka och fira midsommar så kunde de ge henne lite mat och hålla koll på henne under kvällen. Så himla snällt! Så nu, 6h  senare än planerat är vi nu påväg till landet. Vi ska mysa lite och grilla innan jag kör och plockar upp Linn och vi åker på fest hos Erik. Kör sedan till landet på kvällen. Perfekt att ha vänner på samma ö som man har landställe. Är som sagt nykter ikväll, dels för att jag inte vill få i mig all skit, dels för att jag måste kunde ta mig från Erik till mig och nu framförallt så jag kan akutköra hem om det skulle bli sämre för min lilla tjej helt plötsligt.
Har iallafall kameran och datorn med mig, så lägger nog upp lite outfit bilder imorgon när jag vaknar eller ikväll innan jag åker.
Ni får ha en trevlig Midsommar så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela