blondehair.blogg.se

Jobb och studentmottagning kvar idag

Publicerad 2014-06-03 14:07:51 i Allmänt,

Hej!
Ponnyn är promenerad, pudeln har fått två promenader, lite lax och morötter ligger i min mage och min hjärna har repeterat lite internationell ekonomi. Så har min dag sätt ut hittills. En rätt trevlig dag, jag klarade mig från regnet när jag var i stallet som faller just nu. Om en liten stund ska jag se ett avsnitt av MIoBI (Make It or Brake It) innan jag ska göra mig iordning för jobb. Jobbar två timmar och sedan ska jag raka vägen hem, slänga av mig jeansen och på med en klänning och gå ner 3 hus till vår granne som tar studenten. Det är min brors bästa kompis Johan som tar studenten, de har gått i samma klass från de var ca 2år (dagis) till de gick ur 9an. Det är så kul, Daniel, Simon (han som var med på balbilden igår) och Johan har verkligen varit bästa kompisar sedan dom var jättesmå. De har spelat i samma fotbollslag, handbollslag och gått i samma klass många år. Våra familjer har därför haft väldigt mycket middagar osv tillsammans så de känns nästan som bröder för en med tanke på att man har sett dom (och även deras familj/släkt) sedan man var liten. Jag tror verkligen att de kommer hålla ihop livet ut. Så, Grattis till studenten Johan :)
 
Haha enda bilden jag hade, Johan (som sitter) och hans bror Richard tar in hö. De var på åkern bredvid där jag red i somras så mamma tog ett par bilder på dem med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela