blondehair.blogg.se

I år ska jag ha en riktig krans!

Publicerad 2014-06-18 08:23:00 i Allmänt,

På fredag är det midsommar igen och detta året har gått sinnes fort sedan midsommar förra året. Då var vi på Linns sommarställe och sedan på Marstrand där jag somnade i några random killars båt.. På fredag ska jag vara hos min gamla klasskompis Erik på Tjörn. Vi har ju sommarställe där så åker hem till mig och sover senare. Tänkte därför köra en nykter midsommar utan snaps iår. Pluspoäng kan man lugnt säga. 
Något jag har bestämt mig för iår är att jag ska ha en ordentlig krans med köpeblommor som matchar min klänning. Förra året hade jag något jag knåpade ihop hos Linn med bara björkris - alltså utan blommor och som en lagerkrans. Jag överlevde men iår vill jag ha något snyggare!
 

Jag efter några snaps förra året ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela