blondehair.blogg.se

Hallon och persika

Publicerad 2014-06-17 08:40:11 i Allmänt,

Hej!
Just nu ligger jag i sängen och har precis ätit lite yoghurt med hallon och persika, så himla gott. Tänkte surfa på lite kläder nu i någon timma innan jag måste fixa mig och gå ut med hunden. Sedan ska jag möta upp mamma och åka till en dietist.. spännande spännande, eller snarare ångest. Ska bli intressant vad hon säger, men jag vet att hon kommer klaga på min kost och min vikt. Men det är inte så himla lätt att bara äta massor heela tiden. Men jag måste gå upp i vikt, det vet jag. Några kilo iallafall. Aja, end of that deep discussion! 
Efter det ska jag iallafall luncha med Linn, jobba lite och sen till stallet med Linn och Alexandra. Det är så fantastiskt skönt att ha sommarlov från skolan ska ni veta. Att man inte kan plugga något nu, den känslan är underbar.
 
Nu in i internet-djungeln av kläder! Vi hörs senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela