blondehair.blogg.se

Hade hoppats på att mitt klippkort var fullt

Publicerad 2014-06-18 21:02:21 i Allmänt,

Hej!
Just nu är jag lite deppig kan man säga. Imorgon har vi veterinärtid.. men vi vet ju vad problemet är (troooligtvis). Grejen är att det är rätt allvarligt, eller kan bli galet allvarligt. Men i dagsläget har hon dock inte så ont (vilket är sjukt bra) så förhoppningsvis röcker en behandling. Har vart i stallet två gånger idag, mamma åkte ut efter hon jobbat (då jobbade jag) men snart kommer hon hem från min brors fotbollsmatch så då ska vi till stallet igen och pussa lite på min sessa. Imorgon har jag iallafall en veterinär som jag gillar mycket så det är bra.
 
Nu kom mamma precis så då sticker vi till stallet. Hörs imon!
 
The love of my life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela