blondehair.blogg.se

FYFAN VAD NI ÄR BRAAAA

Publicerad 2014-06-11 08:44:20 i Allmänt,

Godmorgon!
Just nu sitter jag och mumsar i mig min fantastiska frukost med yoghurt, cornflakes, jordgubbar och melon. Så himla gott. Har precis kommit ur duschen efter att ha promenerat halvmilen med en podd i öronen. Idag har jag mycket att göra, för min bror och hans bästa kompis Simon (och flera andra) tar studenteeeen idag. Så himla kul. 70-80 personer kommer hit senare och ett stooort partytält står på tomten. Jag ska äta upp, och sedan plugga en liten stund. Om mindre än en timma kommer de grannar (Simons familj) vi har mottagningen med ner och börjar fixa. Jag är tårtansvarig och ska därför slänga ihop grunderna till alla tårtor. Jag måste även måla mina naglar och fixa iordning mig men det tar jag om några timmar.
 
Back in business nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela