blondehair.blogg.se

Firar fyra studenter idag

Publicerad 2014-06-05 10:07:00 i Allmänt,

FÖR NI HAR TAGIT STUUUDENETEN - ÅH VAD NI ÄR BRA!
 
Idag ska jag fira 4 studenter. Det börjar klockan 14.00 då jag befinner mig vid operan. Mitt gamla gymnasium springer ut och jag är där och grattar Lollo. Hinner tyvärr inte till hennes mottagning men det blir jättekul och se alla och troligtvis är det lite gamla lärare där också man kan hälsa lite på.
 
Efter det ska jag hem och byta om. Sedan går jag, min bror och en grannfamilj upp till min granne Anna. Vi var bästavänner när vi var yngre, sedan gled vi isär och pratade inte alls. I dagsläget hinner vi tyvärr aldrig umgås mer än när vi ses på bussen och pratar ikapp allt vi missat men vi borde ta tag och träffas. Grattis vännen!
 
När man är mätt och belåten från den mottagningen så sätter jag, min bror och våra föräkdrar oss i bilen och styr vidare mot mina kusiner. Mina tvillingkusiner Bella och Jacob tar nämligen studenten imorgon även dom. Riktigt, riktigt kul. Tänk, nästa vecka när min bror har tagit studenten, så har alla vi kusiner på pappas sida tagit studenten. Shit vad tiden går fort och vad duktiga vi alla är.
 
Jag tar med mig kameran till mina kusiners mottagning. Eventuellt också till utspringet och ni kommer därför att få se lite bilder från dagen. Jag hoppas innerligt att vädret är med oss imorgon och att alla studenterna får en fantastisk student. 
 
Jag, min bror, Bella och Jacob i Österrike 2005 haha. Så små och söta vi var då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela