blondehair.blogg.se

En såndär blogglista

Publicerad 2014-06-23 07:48:14 i Allmänt,

Vad är du rädd för: Mest att jag/någon i min närhet ska bli svårt sjuk.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jag gillar mitt hår mycket. Min hud är väldigt lätt också.  
Det roligaste jobbet du haft/har: Chattmoderator!
Har du körkort och egen bil: Jag har körtkort men lånar mina föräldrars bilar. 
När tar du ditt körkort: Det gjorde jag för snart 1,5 år sedan. 
När grät du senast: Några dagar sedan..
När skrattade du senast: Igår (det är morgon).
Vem åkte du bil med sist: Mamma, till stallet. 
Vem åt du mat med sist: Min familj.
Vad var du rädd för när du var liten: Allt möjligt.. 
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: När jag gick på dagis ville jag köra Stena färjan. Det var typ det största jag visst då, dream big haha!
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Ingen aning, en hel del gånger..
Värsta smärtan du råkat ut för: Det var svårt, jag är klantskallen nummer 1. Men jag har haft extrema magsmärtor hela min tonår så någon av alla de gånger jag har legat och gråtit av smärta.. 
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Nobless, kärleken till min ponny alltså, den är obeskrivlig. 
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Oj, vad har inte gjort mig förbannad någon gång är snarare en bättre fråga.
Har du någonsin sportat: Har ju egen häst så jag rider. När jag var yngre spelade jag även mycket handboll bl.a.
Någon du ser upp till: Det finns många jag ser upp till, beroende på om man ser personlighet, ridning, mode, business osv.. Men min farfar ser jag upp till. 90år och pigg, rolig och smart. Dessutom är han fortfarande en riktig gentleman mot min farmor.
Vad finns alltid i din handväska: Bl.a. Headset, Rayban, plånbok och läppglans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela