blondehair.blogg.se

En pinsam story..

Publicerad 2014-06-27 10:29:00 i Allmänt,

Som ni vet så har jag extremt dålig syn. Då menar jag verkligen extremt dålig, utan glasögon/linser ser jag knappt 1 meter framför mig.. Det var för några år sedan en riktigt pinsam grej hände. Min bror hade en kompis som skulle sova över. De satt i storarummet utanför mitt rum och såg på tv. Jag hade lagt mig för att sova och jag hade bett dem sänka tvn litegrann. Jag tyckte inte det var sänkt tillräckligt och så hörde jag att de gick ner för trappan för att de skulle hämta något att äta. Jag tänker att jag går ut och sänker då och skiter i att ta på mig glasögonen. Till tvn hittar jag (haha) men sedan såg jag ju inte kontrollen såklart eftersom jag inte ser utan glasögon. Så gick och kände mig fram med händerna efter den. Helt plötsligt så ser jag (väldigt suddigt) att 2 meter framför mig sitter min brors kompis och bara stirrar på mig. Jag säger ursäkta och springer snabbt in i mitt rum.
När min bror kommer tillbaka hade hans kompis sagt till honom att "din syrra kom upp och gick i sömnen och mummlsde något".. haha extremt pinsamt med tanke på att jag INTE gick i sömnen.
 
Här hade jag glasögon på mig, smart drag! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela