blondehair.blogg.se

Dessa underbara Horse Shows

Publicerad 2014-06-22 21:17:28 i Allmänt, Hästar,

Snart är det dags för Falsterbo veckan igen. Tyvärr kommer jag inte att befinna mig där nere iår tror jag, men jag älskar Falsterbo när vädret är härligt. En riktig hästfest. Jag har vart där 4 gånger och tycker att derbyt är det roligaste (har sett det alla gånger). Förra året fick jag dock dö-ont i magen under den klassen så missade typ hela den vilket var trist. 
Göteborg Horse Show har jag gått på varje år sedan jag var 7-8år (och någon gång innan som jag inte minns..). Det är alltid en sån himla stämmning och oftast brukar jag gå nästan alla dagar då. Till GHS har jag haft VIP flera gånger vilket är sjukt kul. Jag har även stått på mässan några år för min skola.
Stockholm International Horse Show (heter det Sweden HS nu va?) Har jag bara varit på en gång, en fredag med skolan i ettan. Det var kul men den dagen var det ju inga fantastiska klasser som vi hann se. Så mina förhoppningar är att ta mig upp till den stora staden typ i vinter när tävlingarna är. 
Bild jag tog på Falsterbo förra året.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela