blondehair.blogg.se

Baldag

Publicerad 2014-06-02 13:45:06 i Allmänt,

Hej!
Nu har jag precis landat i soffan. Gick till stallet redan vid halv 9 imorse, så när klockan var 12 hade jag avklarat alla stallsysslor + ridning, promenerat ca 55 minuter (gick avskrittningen), promenerat hunden, duschat och gjort lunch. Jag älskar verkligen effektiva dagar. Åt lunch och pluggade en timma så nu är jag fri en stund. Om mindre än en timma kommer min bror hem och ska fixa sig. Han har nämligen studentbal idag. Jag är såå avundsjuk, jag tyckte personligen att min bal var roligare än studenten hehe. Idag har även mina tvillingkusiner bal. Tyvärr måste jag vara på jobbet redan 5 så missar både min bror och mina kusiners balsamlingar inne i stan tyvärr. Min bror får jag dock se och fota innan jag ska jobba och mina kusiner dyker det säkert upp bilder på sociala medier hoppas jag.
Min sjal jag har besällt har kommit så den ska jag hämta ut påväg till jobbet och på hemvägen ska jag o mamma köpa middag. Mamma ville ha kinamat, men jag sushi haha. Det ligger dock en sushi (som jag aldrig ätit på innan) nära vår kinaresturang så vi kan nog kompromissa =). 
 
Hörs!
 
Jag och min bror på min studentbal förra året.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela