blondehair.blogg.se

Att hon blev utdömd..

Publicerad 2014-06-30 10:43:00 i Allmänt, Hästar,

Som ni vet så blev ju min prinsessa skadad hösten 2012 och var skadad fram toll september 2013 då hon blev "utdömd". Jag fick rådet av min veterinär att ta bort henne och en prognos att hon aldrig skulle hålla i ridning. Jag valde att "det sista" bara rida ut i skogen, på raka spår, och bara ha kul. Här kommer bilder från hösten 2013 till idag. Vill tillägga att jag har startat tre starter på henne iår (två hoppning och en dressyr) och jag har tre rosetter med mig hem från de starterna. Hon höll visst ;) Nu är hon ju dock skadad igen, eller hon har fångtendens men om några veckor är vi nog tillbaka igen. Världens finaste prinsessa <3 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela