blondehair.blogg.se

5 visste ni att

Publicerad 2014-07-06 11:13:00 i Allmänt,

1. Jag har jätteproblem att stava endå/ändå. Stavar alltid fel på de orden.
 
2. Jag älskar att ha städat runt omkring mig. Mina kläder hänger till och med efter färg, modell och märke.
 
3. Det är väldigt sällan jag tackar nej till jobb vilket har gjort att jag många gånger varit sjukt stressad. Men som jag alltid säger, cash is king!
 
4. Ett av mina större mål är att min första lägenhet (tänkte flytta hemifrån om 2-3år) ska vara en bostadsrätt som jag själv äger. That feeling.
 
5. Mina fötter är väldigt känsliga. Jag får superduper lätt blåsor och skoskav. En kväll med klackar kan utan problem leda till 5-10 blåsor. 
 
 Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela