blondehair.blogg.se

5 visste du att

Publicerad 2014-06-01 09:48:00 i Allmänt,

1. Jag har ingen vinnarskalle för femöre när det gäller att ta ut sig maximalt, då ger jag upp. På hästryggen däremot kan jag sitta och bara göra halter 30 minuter tills jag får till den absolut perfekta.
 
2. Till filmer gråter jag hur lätt som helst för jag blir så rörd. Jag gråter däremot nästan aldrig för jag blir rörd/ledsen i verkligheten. Oftast gråter jag när jag är arg vilket i och för sig kan kopplas till att jag då blir ledsen. 
 
3. När jag var yngre hade jag jätteproblem med magsmärtor. Det har jag nästan aldrig längre *peppar peppar* men det har gjort att jag än idag undviker saker för jag tror att jag kommer få ont i magen om jag äter det.
 
4. Jag gör middag nästan varje dag till min familj och jag tycker faktiskt det är jättekul att testa nya smaker och kryddor osv. Sedan älskar jag att laga nyttig mat med mängder utav frut och grönsaker. 
 
5. Nästa vecka kommer bli väldigt hektiskt för mig då det är massor med studenter. Torsdagen blir mest, då ska jag på ett utspring (hinner inte gå på hennes mottagning) samt två mottagningar. Men det ska bli jättekul!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela