blondehair.blogg.se

3 saker jag stör mig på i trafiken

Publicerad 2014-06-09 20:35:00 i Allmänt,

1. Människor som inte blinkar. Det gör mig GALEN. Blinka när du svänger och i rondeller så kan även min körning bli bättre och jag sparar tid!
 
2. De som inte vinkar. Vare sig man sitter i bilen eller går och man som bilist väntar (när man är snäll) så vill jag ha en vinkning som tack. Att man inte tar det för givet. Jag vinkar ALLTID om jag går eller sitter i bilen och en bilist stannar när den inte "måste".
 
3. Cyklister (även motocyklar). Dom dyker upp från ingenstans och visar INGEN hänsyn. De dundrar på och har inte en tanke på att varken titta eller stanna.
 
Hittade ingen bild när jag kör bil, men jag har ju faktiskt separat körkort
till terränghjuling också haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela