blondehair.blogg.se

Stall insläpp på ingång

Publicerad 2014-07-23 21:55:55 i Allmänt,

Hej!
Igår hade jag som sagt fullt upp. Var väldigt trött när kvällspasset var slut kan jag säga. Mamma var dock snäll och tog kvällsinsläppet igår. Idag har jag dock den tjänsten och skall alldeles strax byta om och sticka ut till stallet. Direkt efter jobbet idag åkte jag till stallet. Mamma hade gjort iordning Nobless och jag bytte bara om och hoppade upp barbacka. Skrittarbetade henne barbacka i paddocken över massa bommar som låg framme inför några som skulle ha hoppträning. Ponnyn blev glad över att traska över bommar iallafall! :) Direkt när jag kom hem från stallet bytte jag om (och duschade av kroppen)  och åkte till Fiskebäck med familjen. Vi badade och åt tacos (åt dock bara lite köttfärs och grönsaker..). Mysig kväll helt enkelt.

Men nu måste jag sticka till hästen och efter det duscha och sova.
Godnatt!
 
BIld från New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela