blondehair.blogg.se

Såhär gick vår USA resa till - snabbt

Publicerad 2014-07-14 10:44:00 i Allmänt, Ur min garderob,

Först flög vi från Göteborg till New York (vi mellanlandade i London). Vi var i New York i två heldagar och två halvdagar, där vi turistade och shoppade.
 
Från New York flög vi sedan vidare till Miami. Vi var i Florida i 8 dagar, varav fem dagar i Miami och resten i Tampa. I Florida var det sol, bad, shopping och parkbesök. 
 
Efter att ha spenderat en dryg vecka i Florida satte vi oss på flyget ännu en gång och begav oss nu till Karlifornien. Vi spenderade 6 av 7 nätter hos min faster och hennes man i Los Angeles och en natt i Santa Barbara där vi hälsade på min fasters mans son och fru (vi bodde på hotell). I LA var det shopping, parkbesök, collage besök m.m.
 
Sedan bar det av hemåt med två mellanlandningar (NY och London). Vi har haft jätteroligt och jag har haft med mig kameran i princip varje dag på våra äventyr. Jag kommer att lägga upp ett inlägg varje dag (vardag åtminstonde) med bilder, text och tips!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela