blondehair.blogg.se

På svensk mark

Publicerad 2014-07-13 14:09:39 i Allmänt, USA 2014,

Heeeejsan!!
Nu är jag hemma igen efter 19 dagar i USA. Vi har haft det fantastiskt och jag har mängder med bilder och inlägg som jag kommer kunna bomba ut de närmsta veckorna. För tillfället har jag varit vaken i 26 timmar, får heller inte somna förrän ikväll då det blir helt fel i jetlag systemet annars. Jag kom precis hem från stallet (ska dock ut 3 gånger till idag..) och innan det var jag duktig och packade upp alla mina saker och började tvätta. För tillfället snurrar mitt huvud av trötter och hunger men jag ville bara kika in här och säga hej. Uppdaterar imorgon när jag är lite piggare!
Bild från i New York, bara början av allt det jag har köpt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela