blondehair.blogg.se

Object skirts

Publicerad 2014-07-27 13:16:51 i Allmänt, Shopping,

I veckan fick jag hem två fina kjolar från Object. Den ena beställde jag från Miinto och den andra från Nelly. Jag har en svart därifrån och gillar den mycket, de är perfekta baskjolar, med en dragledja där bak somen  snygg detalj. Så beställde en navy och en grå, perfekta till hösten. Misstaget jag gjorde var dock att ta i storlek S. Den jag har är i XS och till och med den är lite stor i midjan men den trycker lite så tänkte att nu tar jag S.. och de var sviiiinstora. Men, om jag viker dem ett varv i midjan så kan jag ha de lågt, på höftbenen. Då blir de perfekta i längden och storleken. Så det blir kalasbra ändå.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela